O υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, μιλώντας στο TV100 αναφέρθηκε στην ανέγερση του νέου Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης
Ο Θάνος Πλεύρης ανέφερε σχετικά: «Είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό έργο. Είναι λυπηρό ότι δεν υπήρχε αυτοτελές παιδιατρικό νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη.