Ξανά στο εστιατόριο οι φοιτητές
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δημόκας
Μετά από δύο ολόκληρα χρόνια επαναλειτουργεί το εσωτερικό τμήμα της πανεπιστημιακής λέσχης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Όπως ανακοίνωσε η πανεπιστημιακή λέσχη του μεγαλύτερου πανεπιστημίου της χώρας, η λειτουργία της θα γίνεται πλέον σε δυο ταχύτητες.