Ενώ έμοιαζε κλειστό το μαγαζί, λειτουργούσε με μουσική και εξυπηρετούσε πελάτες, κάποιοι εξ αυτών χωρίς κανένα πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης
Επιβλήθηκε πρόστιμο 5000 ευρώ και αναστολή λειτουργίας.
Για την υπόθεση συνελήφθη η 45χρονη ιδιοκτήτρια του καταστήματος, η οποία οδηγείται στον εισαγγελέα πρωτοδικών.