Επιστολή στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννη Πλακιωτάκη έστειλε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης
Η επιστολή αφορά τις δυσλειτουργίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις μεταποίησης και διεθνούς εμπορίου από τις απεργιακές κινητοποιήσεις στο λιμάνι του Πειραιά.