Εργασίες για την σύνδεση της Εγνατίας Οδού με το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης πρόκειται να ξεκινήσουν σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της “Εγνατίας Οδός Α.Ε.”, Κώστας Κουτσούκος
Την έναρξητων εργασιών διάνοιξης σύνδεσης της Εγνατίας Οδού με το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης γνωστοποίησε ο Κώστας Κουτσούκος στον αντιπεριφερειάρχη Έβρου, ΔημήτρηΠέτροβιτς.