Κατάθεση εκ νέου θα δώσει σήμερα η 24χρονη ενώπιον της 5ης ανακρίτριας Θεσσαλονίκης για τον ομαδικό βιασμό της σε πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν που διοργανώθηκε σε σουίτα πολυτελούς ξενοδοχείου της Θεσσαλονίκης.
Παρουσία ψυχολόγου, η νεαρή γυναίκα θα κληθεί να δώσει διευκρινίσεις για όσα είχε αναφέρει στις προηγούμενες τρεις καταθέσεις της (δύο στην αστυνομία και μία στην ανακρίτρια), προκειμένου να «φωτιστούν» πτυχές της υπόθεσης.