Βεντέτα μεταξύ δύο οικογενειών ρομά στη Θεσσαλονίκη βλέπουν οι αστυνομικοί, καθώς τα επεισόδια που έλαβαν χώρα έξω από το δικαστήριο έχουν να κάνουν με την καταγγελλόμενη αρπαγή 18χρονου.
Την καταγγελία έκανε η σύντροφος του 28χρονου, η οποία εμφανίστηκε ως αυτόπτης μάρτυρας της φερόμενης απαγωγής, καταθέτοντας ότι οι δράστες υπό την απειλή κυνηγετικών όπλων άρπαξαν τον σύντροφό της μέσα από το αυτοκίνητό του και στη συνέχεια ζητούσαν ως λύτρα 40.000 ευρώ για να τον αφήσουν ελεύθερο.