Σε νέα κατάληψη χώρου εντός της Πανεπιστημιούπολης του ΑΠΘ προχώρησαν αντιεξουσιαστικές ομάδες χθες το μεσημέρι
Περίπου στις 14:00 εχθές, Δευτέρα (10/1), άτομα του αναρχικού χώρου, προχώρησαν σε κατάληψη του χώρου πίσω από το κτίριο του Χημικού, λίγα μέτρα πιο δίπλα από το «Στέκι στο Βιολογικό», το οποίο παραμονή Πρωτοχρονιάς εκκενώθηκε μετά από μεγάλη επιχείρηση της ΕΛ.