Με ανάρτησή της στα Social Media, η ΠΑΕ Άρης ενημέρωσε για την 3η δόση των εμβολιασμών κατά του Covid-19 που πραγματοποιήθηκαν στους ποδοσφαιριστές του συλλόγου
«Προστατεύουμε τους εαυτούς μας, προστατεύουμε τον διπλανό μας, προστατεύουμε το κοινωνικό σύνολο…», είναι το μήνυμα που συνοδεύει τη σχετική ανάρτηση της ΠΑΕ Άρης για τους εμβολιασμούς που έγιναν στο «Ιπποκράτειο» Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.