Ποια είναι τα αιτήματά τους
Ρεπορτάζ: Κωνσταντίνα Πλοιαρίδη
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν σωματεία εκπαιδευτικών μπροστά από το Υπουργείο Εσωτερικών Μακεδονίας-Θράκης, το μεσημέρι της Τετάρτης. Οι συγκεντρωμένοι, με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων χωρίς επιπλέον μέτρα προστασίας μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, διαδηλώνουν κατά της «εγκληματικής διαχείρισης της πανδημίας» ζητώντας να παρθούν άμεσα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.