Διετή φυλάκιση με τριετή αναστολή
Η 43χρονη γυναίκα, που τον Δεκέμβριο εξύβρισε και έφτυσε αστυνομικούς την ώρα που της επέβαλαν πρόστιμο επειδή δε φορούσε μάσκα, καταδικάστηκε σε διετή φυλάκιση με τριετή αναστολή από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.