Την αναβολή των πρωταθλημάτων για δύο ολόκληρες εβδομάδες αποφάσισε η ΕΠΣΜ, προκειμένου να περιοριστεί η διασπορά του κορονοϊού.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Ένωσης:
«Από την Ε.Π.Σ. Μακεδονίας ανακοινώνεται ότι αποφασίστηκε η ΑΝΑΒΟΛΗ για δύο Σαββατοκύριακα όλων των αθλητικών δραστηριοτήτων των σωματείων όλων των κατηγοριών των πρωταθλημάτων αρμοδιότητας ΕΠΣΜ (ανδρών, υποδομών, ιδιωτικών κέντρων, παλαιμάχων), επειδή πανελλαδικά η εξάπλωση της λοίμωξης COVID-19 έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις και έχει πλήξει σε μεγάλο βαθμό τα περισσότερα ερασιτεχνικά σωματεία της δύναμης μας, καθώς έχει νοσήσει σημαντικός αριθμών αθλητών, κυρίως νεαρής ηλικίας και αρκετά σωματεία μας είχαν καταθέσει αιτήματα για αναβολή αγώνων.