Η κατάσταση της υγείας της είχε επιβαρυνθεί και οι γιατρόι είχαν κρίνει απαραίτητη την καισαρική τόμη στην 22η βδομάδα της εγκυμοσύνης της
Δυστυχώς, δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή και άφησε την τελευταία του πνοή, το νεογέννητο βρέφος που γέννησε το βράδυ της Κυριακής μία 36χρονη γυναίκα στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο της Θεσσαλονίκης.