Το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στον Φοίνικα Θεσσαλονίκης, επισκέφθηκε, για να συνομιλήσει με εργαζόμενους και να ανταλλάξει ευχές, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος
Ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας, με άλλα μέλη της διοίκησης, ενημέρωσαν τον υφυπουργό για τις εξελίξεις στον οργανισμό, που αφορούν, μεταξύ άλλων, στη θεαματική αύξηση στην επικύρωση των εισιτηρίων (μέχρι και 50% σε ημερήσια και μέχρι 40% σε εβδομαδιαία βάση, που επιτεύχθηκε με την εφαρμογή του πρωτοποριακού προγράμματος των «Στάσιμων Ελεγκτών»), σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΘ, καθώς και για το ολοκληρωμένο σύστημα εισροών εκροών που διαθέτει και λειτουργεί τους τελευταίους μήνες ο οργανισμός.