Το κορίτσι είχε νοσηλευτεί στο νοσοκομείο αντιμέτωπο με τρομακτική μεγάλη υποξυγοναιμία – Δεν ήταν εμβολιασμένη
Την ολονύχτια μάχη που δόθηκε, ώστε να κρατηθεί στη ζωή η 16χρονη που νοσηλεύεται με κορονοϊό στο νοσοκομείο Παπανικολάου, περιέγραψε ο Νίκος Καπραβέλος, Διευθυντής στη Β’ ΜΕΘ του νοσοκομείου, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου πως, «έχει σημασία ότι κάθε σύμπτωμα πλέον θα πρέπει να το παίρνουμε σοβαρά υπόψιν, ακόμα κι αν το αντιγονικό τεστ βγει αρνητικό», όπως της 16χρονης.