Ο Πρόεδρος Εργαζομένων, Παναγιώτης Τουχτίδης ανακοινώνει το άνοιγμα της νέας κλινικής covid εντός του 48ωρου στο Γ.Ν. Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκης
Το Ογκολογικό του νοσοκομείου “Παπαγεωργίου” της Θεσσαλονίκης μετατρέπεται σε κλινική Covid, στο πλαίσιο των αυξανόμενων κρουσμάτων και τον πολλαπλασιασμό των ασθενών.