Το πρώτο ουσιαστικό βήμα για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Άρη έγινε το πρωί της Παρασκευής (5/11) σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Στη σύσκεψη, εκτός από τον πρόεδρο της ΠΑΕ Άρης, Θόδωρο Καρυπίδη, και τον πρόεδρο του ΑΣ Άρη, Λευτέρη Αρβανίτη, παραβρέθηκαν και θεσμικοί φορείς της Θεσσαλονίκης.