Οι ποδηλάτες τιμούν τη μνήμη της γυναίκας που έχασε τη ζωή της
Ρεπορτάζ: Φώτης Εμμανουήλ
Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτήν τη στιγμή ποδηλατοπορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στη μνήμη της ποδηλάτισσας Δήμητρας Ιορδανίδου η οποία έχασε τη ζωή της πριν από λίγες μέρες, όταν την ώρα που επέβαινε στο ποδήλατο και βρισκόταν στη συμβολή των οδών Αγίου Δημητρίου και Γρηγορίου Λαμπράκη στην Τούμπα, ένα φορτηγό την παρέσυρε με αποτέλεσμα να σκοτωθεί.