Νέα μείωση στα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού από 1ης Ιανουαρίου 2022 κατά 5%, οριζοντίως για όλους, ενέκρινε κατά πλειοψηφία, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Θεσσαλονίκης.
Η πλευρά της διοίκησης προχώρησε για τρίτη χρονιά σε μείωση των δημοτικών τελών (είχαν προηγηθεί 12,5% το 2019 και 12,5% το 2020), με την αντιπολίτευση ωστόσο να εξαπολύει «πυρά» προς τον δήμαρχο, Κωνσταντίνο Ζέρβα, πως αθέτησε προεκλογικές του υποσχέσεις για μεγαλύτερες μειώσεις και να ασκεί κριτική για την εικόνα που παρουσιάζει η πόλη όσον αφορά την καθαριότητα και τον ηλεκτροφωτισμό.