Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας μετά την δοξολογία στον Άγιο Δημήτριο προέβη σε δηλώσεις έξω από την εκκλησία – Εμφανώς συγκινημένος αποχαιρέτησε την Φώφη Γεννηματά.
«Σήμερα γιορτάζει η Θεσσαλονίκη, γιορτάζει τον πολιούχο ‘Αγιο της, τον ‘Αγιο Δημήτριο, γιορτάζει την απελευθέρωση της, μνημονεύουμε τη δύναμη και το σθένος του έθνους και των προγόνων μας, θυμόμαστε τα μεγάλα “ναι” και τα μεγάλα “όχι” που χρειάστηκε να ειπωθούν», τόνισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.