Απάντηση του Αντιδημάρχου Καθαριότητας Γιώργου Δημαρέλου στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης περί δήθεν «ιδιωτικοποίησης» της Καθαριότητας:
«Η απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής για την ανάγκη περαιτέρω ενίσχυσης των δημοτικών υπηρεσιών καθαριότητας ερμηνεύτηκε από μερίδα της Αντιπολίτευσης ως απόπειρα δήθεν ιδιωτικοποίησής της.