Χωρίς ρεύμα έμεινε το βράδυ της Δευτέρας περιοχή του κέντρου της Θεσσαλονίκης, κοντά στις “ Ομπρέλες” του Ζογγολόπουλου.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η διακοπή ρεύματος σημειώθηκε όταν γραμμή μέσης τάσης τέθηκε εκτός λειτουργίας.
Χωρίς ρεύμα έμεινε το βράδυ της Δευτέρας περιοχή του κέντρου της Θεσσαλονίκης, κοντά στις “ Ομπρέλες” του Ζογγολόπουλου.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η διακοπή ρεύματος σημειώθηκε όταν γραμμή μέσης τάσης τέθηκε εκτός λειτουργίας.