Γιατροί και εργαζόμενοι στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έχοντας της συμπαράσταση της ΕΝΙΘ και της ΠΟΕΔΗΝ.
Τα νοσοκομεία βρίσκονται στο κόκκινο λόγω της πίεσης που δέχονται καθώς γίνονται 40-50 εισαγωγές ασθενών με Covid σε κάθε εφημερία, αλλά και λόγω του εξαντλημένου προσωπικού δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΝΙΘ Χρήστος Καραχρήστος, ζητώντας παράλληλα άρση των αναστολών και μαζικές προσλήψεις προσωπικού.


