Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ, Ναΐμ Κάσεμ, δήλωσε σήμερα ότι η συμφωνία Ισραήλ-Λιβάνου που υπογράφηκε στην Ουάσιγκτον είναι άκυρη και συνιστά μια ταπείνωση της εθνικής κυριαρχίας, προτείνοντας ότι θα πρέπει να αντικατασταθεί από το μνημόνιο Ιράν-ΗΠΑ.
Ο Κάσεμ τόνισε ότι οποιαδήποτε προσπάθεια να συνδεθεί η απόσυρση του Ισραήλ από τον νότιο Λίβανο με τον αφοπλισμό της οργάνωσης παραβιάζει κόκκινες γραμμές.
Δείτε όλη την ροή ειδήσεων



