Σε ακόμα μία παρέμβαση προχώρησαν οι «Ultima Generazone», καθώς αυτή τη φορά πέταξαν υγρό άνθρακα στη Φοντάνα ντι Τρέβι.
Όλα έγιναν το πρωί της Κυριακής (21.5.2023) όταν οι ακτιβιστές πέταξαν υγρό άνθρακα φυτικής προέλευσης μέσα στο ιστορικό σιντριβάνι διαμαρτυρόμενοι για τις επενδύσεις σε ορυκτά καύσιμα, καθώς υποστηρίζουν ότι συνδέονται άμεσα με τις καταστροφικές πλημμύρες που έχουν ρημάξει τη βόρεια Ιταλία τις τελευταίες μέρες.