Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι θα συμμετάσχει αυτοπροσώπως την Κυριακή στην σύνοδο της G7 στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας.
Ο Oυκρανός πρόεδρος αναμένεται σήμερα στη Χιροσίμα, όπου θα έχει διμερείς συναντήσεις με ηγέτες κρατών της «Ομάδας των Επτά».