Ένα 16χρονο κορίτσι από την Ιταλία, πέθανε από ηλεκτροπληξία, καθώς της έπεσε το κινητό στην μπανιέρα.
Ειδικότερα, όπως μεταφέρει η «Daily Mail», η 16χρονη Maria Antonietta Cutillo που βρισκόταν στο σπίτι της, μιλούσε στο τηλέφωνο όταν της έπεσε το κινητό στο νερό -την ώρα που έκανε μπάνιο- το οποίο εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στην πρίζα και φόρτιζε.