Τη… σκυλίσια ζωή φαίνεται πως ζήλεψε ένας Ιάπωνας, ο οποίος ξόδεψε ένα πολύ μεγάλο ποσό για να ζει ως τετράποδο.
Ο Τόκο από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου είχε μεγάλη αδυναμία στον καλύτερο φίλο του ανθρώπου και με το πέρασμα των ετών ξύπνησε μέσα του η επιθυμία να ζήσει ως σκύλος.