Χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν ξανά στην πρωτεύουσα της Τσεχίας για να διαμαρτυρηθούν για τον υψηλό πληθωρισμό και να ζητήσουν την παραίτηση της κυβέρνησης
Ήταν το δεύτερο συλλαλητήριο «κατά της φτώχειας» στην πλατεία Wenceslas της Πράγας από τις αρχές Μαρτίου, με διοργανωτή το κόμμα PRO.