Αποφυλακίστηκε με ηλεκτρονικό βραχιολάκι από τις φυλακές Χάρεν πριν λίγα λεπτά η Εύα Καϊλή.
Η πρώην αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου και κατηγορουμένη για εμπλοκή στο σκάνδαλο Qatargate αυτή την ώρα κατευθύνεται προς το σπίτι της, όπου θα τεθεί σε κατ’ οίκον περιορισμό.