Την πρώτη αντίδραση της Εύας Καϊλή, μόλις της έγινε γνωστό πως θα αποφυλακιστεί με βραχιολάκι, αποκάλυψε ο Μιχάλης Δημητρακόπουλος.
Μιλώντας στο MEGA ο γνωστός δικηγόρος αποκάλυψε πως η Καϊλή συγκινήθηκε στο άκουσμα της είδησης και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκε είναι πως θα δει ξανά το παιδί της, έξω από τις φυλακές στο Βέλγιο.