Παράσημα σε στρατιώτες απένειμε ο Ουκρανός πρόεδρος.
Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι επισκέφθηκε σήμερα δύο πόλεις της βόρειας Ουκρανίας για να γιορτάσει την ανακατάληψή τους από τις ουκρανικές δυνάμεις, πριν από έναν χρόνο, σε μάχες που, όπως είπε, έδειξαν πως η χώρα του θα νικήσει τους Ρώσους εισβολείς.