Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024, 8:51:15 πμ
Πέμπτη, 02 Δεκεμβρίου 2021 21:34

Μια διαμαρτυρία επί της …αρχής κι όχι επί προσωπικού

Η κυρία που τηλεφώνησε για να διαμαρτυρηθεί δεν ήταν ακριβώς αγανακτισμένη με την ταλαιπωρία συγγενικού της προσώπου στο Νοσοκομείο Κιλκίς, αλλά πρωτίστως με την ταλαιπωρία που υφίσταται ο πολίτης από την αυθαίρετη λειτουργία οποιασδήποτε δημόσιας υπηρεσίας.


Ιδού μια αδρή περιγραφή και τα συμπεράσματα δικά σας. Πολίτης προσέρχεται στο Νοσοκομείο Κιλκίς για να ληφθεί δείγμα προς μοριακό έλεγχο covid. Η ορισμένη ώρα προς τούτο είναι το δίωρο από τις 8 μέχρι τις 10 το πρωί.
Ένα τέταρτο πριν τη λήξη του ως άνω ωραρίου η κυρία που λαμβάνει τα δείγματα ενημερώνει τους πολίτες, εν συνόλω εφτά αναμένοντες , ότι δεν μπορεί να συνεχίσει και δεν θα λάβει δείγμα από αυτούς.
Όταν η κυρία -ο πολίτης που δεν εξυπηρετήθηκε είναι συγγενικό της πρόσωπο- απευθύνεται στη διοίκηση του Νοσοκομείου για να λάβει εξηγήσεις, εν τέλει και ύστερα από δίωρη αναμονή παραπέμπεται σε υψηλόβαθμο επιστημονικό στέλεχος που προσφέρεται να βοηθήσει λαμβάνοντας ο ίδιος το δείγμα, αν προσέλθει ξανά ο πολίτης, ενημερώνοντας ότι και σε άλλη ώρα της ημέρας λαμβάνονται δείγματα.
Η κυρία φυσικά και αρνείται για λόγους αξιοπρέπειας την χαριστική προς αυτήν μεταχείριση, αλλά τα αρχικά ερωτήματα επιτείνονται:
Γιατί δεν τηρείται το ωράριο;
Γιατί η υπηρεσία δεν ενημερώνει τους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν χωρίς δική τους υπαιτιότητα ότι έχουν και άλλη δυνατότητα εντός της ιδίας ημέρας να δώσουν δείγμα προς έλεγχο.
Χρειάζεται να διαμαρτυρηθεί κάποιος στη διοίκηση για τη δυσλειτουργία της υπηρεσίας και την ταλαιπωρία που προκαλεί, ώστε να απολαύσει την κατ’ εξαίρεση εξυπηρέτησή του;
Τα στοιχεία της κυρίας είναι στη διάθεση καθενός εκ των ιθυνόντων του Νοσοκομείου Κιλκίς που θα ένοιωθαν την ανάγκη να ελέγξουν τα παραπάνω καταγγελόμενα και να απαντήσουν.