Πρόκειται για ένα οδικό δίκτυο στο οποίο δεν είχε γίνει καμία απολύτως παρέμβαση προς τον σκοπό αναβάθμισής του σε αυτοκινητόδρομο με σύγχρονα χαρακτηριστικά, δηλαδή δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστική νησίδα και κιγκλιδώματα.
Επιτέλους, πρόσφατα υπεγράφη η σύμβαση για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού στην «Νέα Εγνατία Οδός» που αναλαμβάνει την υποχρέωση να κατασκευάσει εντός πενταετίας το τμήμα Πολύκαστρο-Χαλάστρα με προδιαγραφές σύγχρονου αυτοκινητόδρομου.
Παραμένει όμως ένα σημαντικό έλλειμα που αφορά στα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας που πρέπει να ληφθούν για το χρονικό διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση του έργου. Είναι επιβεβλημένο ο οδικός άξονας να μην συνεχίσει να λειτουργεί ως δρόμος - καρμανιόλα για αρκετά ακόμα χρόνια, αλλά να υλοποιηθούν άμεσα τα επιβαλλόμενα μέτρα και οι απαιτούμενες παρεμβάσεις για τη βελτίωση του επιπέδου ασφαλούς κυκλοφορίας των οχημάτων σύμφωνα με τις αλλεπάλληλες έγγραφες εισηγήσεις της Δ.Α. Κιλκίς και Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
Με εκτίμηση
Στέφανος Παραστατίδης
Βουλευτής Κιλκίς
ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής
Τομεάρχης Παιδείας