Quantcast
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2023, 7:10:00 μμ
Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2008 12:00

Αούτοπαν και Τελωνεία στο πρόγραμμα INTERREG

Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Νομάρχη Κιλκίς κ. Ευάγγελου Μπαλάσκα την Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008, παρουσία όλων των στελεχών της Διεύθυνσης Δημοσίων Έργων της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας και υπηρεσιακών παραγόντων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Ν.Α. Κιλκίς.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Νομαρχίας:  “Καταρχήν παρουσιάστηκε η μελέτη του έργου «Κόμβος Μαυρονερίου – Είσοδος Κιλκίς». Η μελέτη, που έχει προϋπολογισμό 600.000_,  εκπονείται αυτό το διάστημα και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2008 και θα είναι το πρώτο έργο που θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2008 στα πλαίσια του Δ’ Κ.Π.Σ.

Προβλέπεται οδός δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με διαχωριστικό στηθαίο από Α/Κ Μαυρονερίου μέχρι την είσοδο του Κιλκίς και ακόμη πλήρης δίκτυο παράπλευρων οδών για την εξυπηρέτηση όλων των επαγγελματιών της περιοχής.
Στη συνέχεια συζητήθηκε η αποπεράτωση μελέτης από τον ανισόπεδο κόμβο Μυγδονίας μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Ν. Σάντας του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Δοϊράνη. Η μελέτη έχει προϋπολογισμό 880.000 _ και η απόφαση ανάθεσής της υπογράφηκε στις 9-1-2008. Σύμφωνα με την μελέτη προβλέπεται να κατασκευαστεί οδός δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με διαχωριστικό στηθαίο ασφάλειας (New Jersey) συνολικού πλάτους 19,10μ., καθώς και πλήρες δίκτυο παράπλευρων οδών. Το συνολικό μήκος θα είναι 23 χλμ. και θα έχει επτά ανισόπεδους κόμβους.

Κιλκίς-Προμαχώνα
Κατά τη συζήτηση, ο Νομάρχης επισήμανε την επικινδυνότητα του δρόμου Σταυροχώρι – Ν. Πετρίτσι και την αναγκαιότητα να κατασκευαστεί καινούριος δρόμος. Η Δ.Δ.Ε. της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας ανέλαβε να προχωρήσει στη μελέτη για την διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού επί μήκους 50 περίπου χλμ., με τυπική διατομή δύο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και ενδιάμεση νησίδα από μονό στηθαίο ασφαλείας  (New Jersey) συνολικού πλάτους 19,70μ.
Επίσης στο έργο θα προβλέπεται και η βελτίωση των υφιστάμενων ισόπεδων κόμβων με το κάθετο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Ο ακριβής προϋπολογισμός της μελέτης θα προσδιορισθεί το ταχύτερο δυνατό μετά από αυτοψίες για τον ακριβή προσδιορισμό του μεγέθους της επέμβασης.
Δύο σημαντικά έργα για το Νομό Κιλκίς εντάχθηκαν στο πρόγραμμα INTERREG. Πρόκειται για τη «Συντήρηση του μεθοριακού σταθμού Ευζώνων», συνολικού προϋπολογισμού 4.250.000 _ με ΦΠΑ και τη «Συντήρηση του μεθοριακού σταθμού Δοϊράνης», συνολικού προϋπολογισμού 475.000_ με ΦΠΑ. Τα έργα θα ολοκληρωθούν μέχρι το Δεκέμβριο του 2008.

Τελωνείο
Δοϊράνης
Τέλος, συζητήθηκε το θέμα της «κατασκευής νέου μεθοριακού σταθμού Δοϊράνης». Ειδικότερα αναφέρθηκε ότι σε έκταση 220 στρεμμάτων περίπου νότια του οικισμού Δοϊράνης η οποία έχει απαλλοτριωθεί υπέρ του Ε.Ο.Τ. για την κατασκευή μεθοριακού σταθμού, προτείνεται η κατασκευή του νέου μεθοριακού σταθμού Δοϊράνης. Υπάρχει θετική ανταπόκριση από το Υπουργείο Εσωτερικών, των εμπλεκομένων φορέων, καθώς και του Δήμου Δροσάτου για την κατασκευή νέου σταθμού.
Επίσης απαιτείται για τη σύνδεση του μεθοριακού σταθμού  με την οδό Δροσάτου – Δοϊράνης και Συνόρων η κατασκευή οδού μήκους περίπου δύο χιλιομέτρων. Για την εκπόνηση των μελετών (κτιρίων και υποδομών) θα απαιτηθεί ποσό 1.000.000_ περίπου.
Για την κατασκευή των έργων υποδομής και των νέων κτιρίων υπολογίζεται ότι ο προϋπολογισμός θα είναι μεταξύ 15.000.000 και 20.000.000_ περίπου.”