Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024, 8:36:22 πμ
Κυριακή, 04 Μαϊος 2008 06:34

Επίσκεψη στη Βουλή του 2ου Δημοτικού Κιλκίς

 Το Διδακτικό Προσωπικό και ο Σύλλογος Γονέων του  2ου   Δημοτικού Σχο-λείου Κιλκίς προγραμμάτισαν και πραγματοποίησαν, με εξαιρετική επιτυχία,   τριή-μερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα από 18 έως 20 Απριλίου 2008 για τους 55 μαθητές της ΣΤ΄Τάξης. Αφορμή για τη μαγευτική και πλούσια σε εμπειρίες εκπαιδευτική  εκδρομή αποτέλεσε η έγκριση της αίτησης του Σχολείου για επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων, με την πιο κάτω πρόσκληση του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων κ. Δημητρίου Σιούφα:
«Με ιδιαίτερη χαρά επικοινωνούμε μαζί σας για να προσκαλέσουμε τους διδάσκοντες και τους μαθητές του σχολείου σας να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα εκπαιδευτικών επισκέψεων στη Βουλή, που οργανώνεται από το Ίδρυμα της Βου-λής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία.
Με την πεποίθηση ότι οι επισκέψεις αυτές συμβάλλουν στην ενεργοποίηση των ιστορικών και πολιτιστικών ενδιαφερόντων των μαθητών, αναδεικνύουν το ρό-λο που ασκεί το Κοινοβούλιο ως βάθρο της Δημοκρατίας, αλλά και γενικότερα τις αρχές και τις αξίες της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης, της Ισότη-τας, θα υποδεχτούμε  με χαρά, στο Μέγαρο της Βουλής, τη μαθητική νεολαία, τους δασκάλους, τους καθηγητές του σχολείου σας. Είναι μια ελάχιστη συμβολή της Βουλής των Ελλήνων στο δικό σας πολυσήμαντο έργο για τη διάπλαση ελεύ-θερων και δημοκρατικά σκεπτόμενων πολιτών».
Εκτός από τη Βουλή, μαθητές και συνοδοί (εκπαιδευτικοί και γονείς), επι-σκέφτηκαν το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού όπου παρακολούθησαν το διαδραστικό πρόγραμμα «Συνάντηση στην Αρχαία Αγορά». Επισκέφτηκαν ακόμη το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας  και το κέντρο «ΓΑΙΑ» του Ιδρύματος Γουλανδρή στην Κηφισιά, το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο στα Σπάτα και φυσικά την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα.
Με τέτοιες εμπειρίες οι μαθητές οικοδομούν τη σύνδεση του πλούσιου πο-λιτιστικού παρελθόντος με το παρόν της Πατρίδας μας, ώστε να σκεφτούν δημι-ουργικά την προστασία και στη συνέχεια την επικαιροποίησή του, μέσα από σύγ-χρονα δημιουργήματα.