Ο Γιάννης Τσαπανίδης -με καταγωγή από τον Καμπάνη Κιλκίς, εκμυστηρεύεται στο politic πως ο ίδιος και οι συνεργάτες του Ιωάννης Μπακάλης, Σάκης Δαλκαλίτσης και Μιχάλης Δαλκαλίτσης, οραματίστηκαν μια εταιρεία ελληνικών προϊόντων βασισμένη στην αμερικανική στρατηγική “The Bee Strategy”.
«Η φιλοσοφία αυτής της τακτικής βασίζεται στον τρόπο που τρέφεται η μέλισσα. Κάθε μέλισσα πριν συλλέξει το φαγητό της κάνει μια μεγάλη και κουραστική έρευνα για να εντοπίσει τα διαθέσιμα λουλούδια και να επιλέξει μόνο τα καλύτερα, καταλήγοντας στην πιο ποιοτική γύρη. Έτσι και η MYST επιλέγει μόνο τα καλύτερα προϊόντα και δημιουργεί μοναδικές συσκευασίες για το κάθε προϊόν ξεχωριστά, με σκοπό να εντυπωσιάσει στο ράφι τον καταναλωτή αλλά και να τον μαγέψει με την υψηλή διατροφική ποιότητα», αναφέρει ο ιδρυτής της εταιρείας. Η MYST κέρδισε πολλά βραβεία για την συσκευασία, την ποιότητα ακόμα και για την καινοτόμα φιλοσοφία της, ενώ το πιο τιμητικό βραβείο, ότι το μπουκάλι της «ΜΥST», κέρδισε μια θέση στο μουσείο Design στο Σικάγο για πάντα.
Politic.gr