Σάββατο, 18 Μαΐου 2024, 6:30:18 πμ
Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2009 14:31

Σε ΟΣΕ, ΚΤΕΛ, δήμο Κιλκίς και Αξιούπολη ο Ν. Σηφουνάκης

Περισσότερη αξία είχαν όσα άκουσε από τους Κιλκισιώτες ο Νίκος Σηφουνάκης  παρά όσα ο ίδιος είπε στην σαββατιάτική επίσκεψή του σε Κιλκίς και Αξιούπολη. Διότι ο ίδιος τόσο στη συνέντευξη τύπου όσο και κυρίως στην ομιλία του στη συνεστίαση της δημοτικής οργάνωσης ΠΑΣΚ Αξιούπολης άσκησε έντονη κριτική στην πολιτική της κυβέρνησης, ενώ παρουσίασε σε αδρές γραμμές και τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ ενόψει της άτυπης προεκλογικής περιόδου που ζει η χώρα.


Το πρωί του Σαββάτου λοιπόν ο βουλευτής Λέσβου κα πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ στους τομείς των μεταφορών ξεκίνησε τις συνεργασίες του με επίσκεψη στο σταθμό του ΟΣΕ στην Κρηστώνη, συνοδευόμενος από τον γραμματέα της Ν.Ε. Λ. Δημητριάδη, το μέλος του εθνικού συμβουλίου Σάββα Τσολάκη και τον κ. Γ. Φραγγίδη. Στην Κρηστώνη τον ενημέρωσαν για τα προβλήματα και θέματα της λειτουργίας του ΟΣΕ οι κ. Στέφανος Σιώμος και Κώστας Παπακώστας. Συνοψίζουμε:
- Δεν αρκούν τα τρένα για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού του Κιλκίς,
- Σύμφωνα με το οργανόγραμμα του ΟΣΕ ο σταθμός της Κρηστώνης είναι εκτός λειτουργίας μετά τις 5 μ.μ.
- Λειτουργικά και κτηριακά  προβλήματα
Επόμενος σταθμός για τον υπό τον κ. Σηφουνάκη κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ ήταν τα γραφεια του ΚΤΕΛ Κιλκίς όπου τον περίμεναν ο π΄ροεδρος του ΚΤΕΛ Κιλκίς Μπάμπης Μωυσιδης, μέλη της διοίκησης και ο κ. Ιωάννης Λάμπρου, αντιπροεδρος της Ομοσπονδίας των λεωφορειούχων ΚΤΕΛ της χώρας.
Εκεί άκουσε πολλά και ενδιαφέροντα.
- Το ΚΤΕΛ έχει να εισπράξει μια τριετία την κρατική επιδότηση για τα μαθητικά εισιτήρια
- Επείγει η χωροθέτηση του σταθμού ΚΤΕΛ Κιλκίς
- Άνιση και άδικη μεταχείριση της επαρχίας έναντι της επιδοματικής πολιτικής του κράτους για τη συγκοινωνία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Χαρακτηριστικά λέχθηκε από τον κ. Μωυσίδη ότι ο κάτοικος της Αθήνας με αντίτιμο εισιτηρίου 70 λεπτών ή ενός ευρώ καλύπτει αποστάσεις 60 και 79 χιλιομέτρων. Για τα ίδια χιλιόμετρα (π.χ. την απόσταση Κιλκίς - Θεσσαλονίκης) ο κάτοικος του Κιλκίς πληρώνει εισιτήριο πέντε ευρώ.
- Το πρόγραμμα Συν κοινωνία για τη δημοτική συγκοινωνία πάσχει από έλλειψη χρημάτων
Και για να συνοψίσει τα …δεινά κατέληξε ο κ. Μωυσίδης: Για όλα αυτά και πολλά άλλα δεν καταφέραμε να δούμε εδώ και πέντε χρόνια τον κ. Σουφλιά!
Να σημειωθεί ότι ο κ. Λάμπρου ενημέρωσε τον κ. Σηφουνάκη για τα πανελλήνιας εμβέλειας προβλήματα των ΚΤΕΛ και ζήτησε να συμμετέχει η ομοσπονδία στο σχεδιασμό της πολιτικής στους τομείς των ενδοδημοτικών και διαδημοτικών συγκοινωνιών.

Με Τερζίδη και τα μ.μ.ε
Ο κ. Σηφουνάκης και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ συναντήθηκαν και με τον Δήμαρχο Κιλκίς Δ. Τερζίδη στο Δημαρχείο, όπου στη συνέχεια ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ πλαισιωμένος και από τον συνάδελφό του Γ. Φλωρίδη και το μέλος του περιφερειακού συμβουλίου Κ. Μακεδονίας Γιώργο Ζώτο έδωσε συνέντευξη τύπου.
Ο κ. Τερζίδης ενημέρωσε για τα θέματα και προβλήματα του δήμου και της Τ.Α. γενικότερα, ειδικότερα για την ανάγκη λειτουργίας προαστιακού σιδηρόδρομου και τη συνέχιση της χρηματοδότησης του προγράμματος ΣυνΚοινωνία.
Στη συνέντευξη τύπου ο κ. Σηφουνάκης επιτέθηκε με δριμύτητα στην κυβερνητική πολιτική και ανέπτυξε δια μακρών τις θέσεις του για την οικονομική κρίση.
Το βράδυ του Σαββάτου ενώπιον 200 φίλων του ΠΑΣΟΚ μίλησε στη συνεστίαση των μελών και φίλων του Κινήματος στην Αξιούπολη.