espa pkm

Κυριακή, 14 Ιουνίου 2026, 7:16:19 μμ
Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2026 12:18

Στο Κιλκίς ο Υπουργός Υγείας: Συναντήσεις με τον Δήμαρχο Δημήτρη Κυριακίδη και τον Αντιπεριφερειάρχη Ανδρέα Βεργίδη

Το Κιλκίς επισκέφθηκε την Τετάρτη 3 Ιουνίου ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, πραγματοποιώντας σειρά επαφών με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης και της περιφερειακής διοίκησης, ενώ εγκαινίασε το Κέντρο Ημέρας Ολικής Φροντίδας Κιλκίς, μια νέα δομή για την υποστήριξη ατόμων με άνοια, νόσο Alzheimer και διαταραχές μνήμης. Κατά την επίσκεψή του εγκαινίασε επίσης το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Γενικό Νοσοκομείο Κιλκίς.

Πρώτος σταθμός της επίσκεψης του κ. Γεωργιάδη ήταν το Δημαρχείο Κιλκίς, όπου είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Δημήτρη Κυριακίδη. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξετάστηκαν θέματα τοπικού ενδιαφέροντος, με τον δήμαρχο να ενημερώνει ότι βρίσκονται σε εξέλιξη έργα ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα. Ο Υπουργός Υγείας επισήμανε ότι οι υψηλές χρηματοδοτήσεις αποδεικνύουν την κατάλληλη προετοιμασία της δημοτικής αρχής, ενώ τόνισε ότι διατίθενται σημαντικοί πόροι από το νέο ΕΣΠΑ προς τους δήμους και τις περιφέρειες. Στη συνάντηση συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής Κιλκίς Γιώργος Γεωργαντάς, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι του Δήμου Κιλκίς.

Στη συνέχεια, ο Υπουργός επισκέφθηκε το Διοικητήριο, όπου τον υποδέχθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κιλκίς Ανδρέας Βεργίδης. Παρουσία του κ. Γεωργαντά και της περιφερειακής συμβούλου Αναστασία Σωτηριάδου, συζητήθηκαν ζητήματα υγείας και η συμβολή της Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην ενίσχυση των δομών υγείας του νομού μέσω της προμήθειας ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού και άλλων παρεμβάσεων. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων.

Κορυφαίος σταθμός της επίσκεψης αποτέλεσαν μαζί με τα εγκαίνια του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Κιλκίς και τα εγκαίνια του Κέντρου Ημέρας Ολικής Φροντίδας Κιλκίς, το οποίο στεγάζεται στις εγκαταστάσεις του πρώην Εκκλησιαστικού Λυκείου. Πρόκειται για μια σύγχρονη ανοιχτή δομή που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες φροντίδας και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης σε άτομα με προβλήματα μνήμης, άνοια και Alzheimer, καθώς και στήριξη στις οικογένειες και τους φροντιστές τους. Στον χαιρετισμό του, ο δήμαρχος Δημήτρης Κυριακίδης χαρακτήρισε τη λειτουργία του Κέντρου ως μια σημαντική ανάσα ελπίδας για τους ασθενείς και το οικογενειακό τους περιβάλλον, αναδεικνύοντας τον κρίσιμο ρόλο που θα διαδραματίσει στην τοπική κοινωνία.

Υπεύθυνη για τη λειτουργία του Κέντρου είναι η Iasis Generations, σε συνεργασία με τον Δήμο Κιλκίς, τον Δήμο Παιονίας, την Ιερά Μητρόπολη Πολυανής και Κιλκισίου και την Εταιρία Νόσου Alzheimer και Συγγενών Διαταραχών Ν. Κιλκίς. Το Κέντρο τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργείου Υγείας και χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021-2025. Όπως ανέφερε ο Υπουργός Υγείας, σχεδιάζεται η δημιουργία ακόμη είκοσι αντίστοιχων δομών για την άνοια και άλλων είκοσι για τον αυτισμό σε όλη τη χώρα.