Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024, 2:49:22 μμ
Πέμπτη, 02 Νοεμβρίου 2023 20:13

Η Θεσσαλονίκη με μίσθωση και το Κιλκίς με νέο διαγωνισμό αναζητούν τη λύση για τα "ορφανά" μαθητικά δρομολόγια

Μια δήλωση του επικεφαλής της μειοψηφίας στο νέο Περιφερειακό Συμβούλιο Χρήστου Παπαστεργίου, ο οποίος παραχώρησε το απόγευμα της Τετάρτης συνέντευξη τύπου στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης του ν. Κιλκίς, προκάλεσε περισσότερα ερωτηματικά από όσα υπήρχαν νωρίτερα αναφορικά με τα «ορφανά» μαθητικά δρομολόγια. Ο κ. Παπαστεργίου ενημέρωσε ότι στην Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας, την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου, ελήφθη απόφαση για μίσθωση μεταφορικών μέσων και πρόσληψη οδηγών με σύμβαση ορισμένου χρόνου για την κάλυψη όλων των αναγκών μεταφοράς μαθητών στα «ορφανά» δρομολόγια. Μάλιστα σημείωσε πως όλη αυτή η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί σε ένα μήνα από τώρα.

Νωρίτερα ο κ. Παπαστεργίου διευκρίνισε, όταν ρωτήθηκε σχετικά, καθώς προηγήθηκε τη Δευτέρα έντονη διχογνωμία περί του πρακτέου στο Δημοτικό Συμβούλιο Κιλκίς, ότι οι δήμοι δεν έχουν αρμοδιότητα επί του θέματος της μεταφοράς μαθητών. Συντάχθηκε έτσι με τη θέση που εξέφρασε ο Δήμαρχος Δημήτρης Κυριακίδης και ο αντιδήμαρχος Γιάννης Χατζηαποστόλου, όταν οι επικεφαλής παρατάξεων δημοτικοί σύμβουλοι Δημήτρης Τσαντάκης και Γιάννης Φαχουρίδης, επέκριναν τη διοίκηση για απάθεια μπροστά στο πρόβλημα της μεταφοράς μαθητών ζητώντας να αναλάβει πρωτοβουλίες και να αναλάβει οι ίδιος ο δήμος τη μεταφορά των μαθητών στα «ορφανά» δρομολόγια εντός των ορίων του φυσικά.

 

Βεργίδης: Η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής αφορά μόνο τη Θεσσαλονίκη

Παρά την επιμονή του κ. Παπαστεργίου ότι η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής αφορά το σύνολο των «ορφανών» δρομολογίων σε όλους τους νομούς της Περιφέρεις, ο Αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς Ανδρέας Βεργίδης, όταν ρωτήθηκε σχετικά από τις ΕΙΔΗΣΕΙΣ, απάντησε ότι η απόφαση αφορά μόνο στα δρομολόγια της Θεσσαλονίκης. Και ήταν απόλυτος στη θέση αυτή, ακόμα κι όταν τον ενημερώσαμε για την θέση που εξέφρασε ο κ. Παπαστεργίου.

«Είναι μόνο για τη Θεσσαλονίκη όπου έγιναν τουλάχιστον τέσσερις άγονοι διαγωνισμοί. Εμείς στο Κιλκίς ύστερα από τις νόμιμες διαδικασίες (επικύρωση πρακτικών του δεύτερου διαγωνισμού) θα σπεύσουμε να προκηρύξουμε τρίτο κι έχουμε την προσδοκία ότι αυτήν την φορά θα βρεθούν ενδιαφερόμενοι μεταφορείς.» διευκρίνισε κι απομένει πλέον να αποσαφηνιστεί αρμοδίως ποιος από τους δυο (Παπαστεργίου-Βεργίδης) έχει δίκιο.  

Σε κάθε περίπτωση αξίζει να υπομνήσουμε ότι τα «ορφανά» δρομολόγια» προς δημοπράτηση είναι 17 καθώς τα υπόλοιπα πέντε έχουν διευθετηθεί.

 

Πρωτοβουλία Παπαστεργίου για το δρόμο-καρμανιόλα

Ο κ. Χρήστος Παπαστεργίου στη συνέντευξή του την Τετάρτη στο Κιλκίς εστίασε σε δυο θέματα: στο προαναφερθέν ήδη της μεταφοράς μαθητών και στην επιτάχυνση όσων διαδικασιών απαιτούνται για το δρόμο καρμανιόλα ( Πολύκαστρο Χαλάστρα της ΠΑΘΕ)

Ανέφερε λοιπόν με αφορμή και δηλώσεις του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα περί πρωτοβουλίας του να συγκληθεί συνάντηση των ενδιαφερόμενων φορέων με την ηγεσία του ΤΑΙΠΕΔ, ότι η πρωτοβουλία ανήκει στον ίδιο (τον κ. Παπαστεργίου)  και έφερε το θέμα στο Περιφερειακό Συμβούλιο ακριβώς ως συνέχεια και απαίτηση των πολιτών της Παιονίας προκειμένου να αναληφθούν πρωτοβουλίες σε ένα έργο που έχει βαλτώσει.

Αλλά περί του θέματος αυτού γράψαμε σχετικά και μάλιστα εστιάζοντας στην ουσία. Η οποία προφανώς δεν έγκειται στο αν θα συναντηθούν πέντε Παίονες και δυο στελέχη της Περιφέρειας  με τους επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ αλλά  να αναζητηθούν οι πραγματικοί λόγοι που ένας διαγωνισμός για τον οποίο η επιλογή του προτιμητέου επενδυτή (ΤΕΡΝΑ) έγινε το 2021 ακόμα δεν έχει τελεσιδικήσει ώστε να «τρέξει» η προθεσμία της πενταετίας εντός της οποίας υπάρχει η υποχρέωση του παραχωρησιούχου να κατασκευάσει δρόμο με δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστικό στηθαίο.

Κι αν -επίσης σημαντικό-  η υποχρέωση αφορά στην έναρξη ή και την ολοκλήρωση της κατασκευής.

Αυτή είναι η ουσία του θέματος και τα υπόλοιπα είναι για το θεαθήναι.

Πολυμέσα