Σάββατο, 20 Απριλίου 2024, 9:39:54 πμ
Παρασκευή, 28 Μαϊος 2021 21:53

Με την εκπαιδευτική κοινότητα του ν. Κιλκίς ο Γιώργος Γεωργαντάς για τα Πειραματικά σχολεία

Προγραμματισμένη επίσκεψη εργασίας πραγματοποίησε το πρωί της Παρασκευής 28/5/2021 ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Γιώργος Γεωργαντάς με τους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς κ. Θεόδωρο Χριστοφορίδη και κ. Σωτήριο Μαρκάδα.

 

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Δήμαρχος Κιλκίς κ. Δημήτριος Κυριακίδης,  οι Διευθυντές  των Πειραματικών Σχολείων του Nομού κ. Αικατερίνη Ρώσσιου και Αλέξανδρος Ταμουτσίδης καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες. Η συνάντηση έλαβε χώρα στα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κιλκίς.

Ενόψει της έναρξης λειτουργίας των Πειραματικών σχολείων ο κ. Γεωργαντάς χαιρέτησε τη σπουδαία αυτή προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας και προσωπικά της Υπουργού κ. Νίκης Κεραμέως, η οποία όπως τόνισε θα αναβαθμίσει την παρεχόμενη παιδεία στο Νομό μας  και θα γίνει εφαλτήριο για τα παιδιά μας.

Ο κ. Υφυπουργός συνεχάρη επίσης τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, τους Διευθυντές των σχολείων και τους υπηρεσιακούς παράγοντες που μεθοδικά και συστηματικά εργάστηκαν υποβάλλοντας εμπεριστατωμένους φακέλους υποψηφιότητας και πέτυχαν το χαρακτηρισμό των σχολείων μας σε Πειραματικά.  

Καταλήγοντας, ο κ. Γεωργαντάς υπογράμμισε την ευθύνη όλων μας για την  επιτυχία της λειτουργίας του θεσμού η οποία αποτελεί ένα κοινωνικό στοίχημα. Εξέφρασε την αμέριστη υποστήριξη του Υπουργείου και του ιδίου στην υπόθεση της Παιδείας του Νομού μας και κατέληξε δηλώνοντας βέβαιος ότι η προσπάθεια θα αγκαλιαστεί από  μαθητές, καθηγητές και γονείς.

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Κιλκίς κ. Δημήτριος Κυριακίδης, αφού συνεχάρη και ο ίδιος προσωπικά  τους συντελεστές για την επιτυχία της αναβάθμισης των δύο σχολείων γνωστοποίησε την αδιάληπτη πρόθεση και συνεχή αρωγή του Δήμου στη βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων ώστε να μην υπολείπονται διόλου των αντίστοιχων ευρωπαϊκών δομών.

Μεταξύ των λοιπών θεμάτων που εξετάστηκαν επίσης διεξοδικά ήταν η σχολική στέγη, η εκπαιδευτική μέριμνα για τους πρόσφυγες μαθητές, η ίδρυση νέων σχολείων κ.α.