Το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στο Φοίνικα, επισκέφθηκε σήμερα, για να συνομιλήσει με εργαζόμενους ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και ευρωβουλευτής, Νίκος Ανδρουλάκης στο πλαίσιο της περιοδείας του στην Καλαμαριά
Ρεπορτάζ: Βαλάντου Γιαννακούδη – Φώτης Εμμανουήλ