Σε 24ωρη απεργία κατεβαίνουν αύριο, Πέμπτη, οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, παρά το γεγονός ότι το Δικαστήριο την έκρινε παράνομη.
Ερωτηθείς από το ΑΠΕ-ΜΠΕ για την απόφαση που ανακοινώθηκε νωρίτερα σήμερα από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, με βάση την οποία κρίθηκε παράνομη η προγραμματισμένη για αύριο 24ωρη απεργία, ο πρόεδρος του συνδικάτου,Γιάννης Δήμκας σημείωσε: «αύριο θα ασκήσουμε έφεση κατά της απόφασης και όλοι θυμόμαστε τι έγινε την προηγούμενη φορά».