Στόχος βανδάλων έγινε χθες το βράδυ το 3ο δημοτικό σχολείο Θέρμης προκαλώντας τον θυμό των τοπικών αρχών.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, οι άγνωστοι δράστες προκάλεσαν ζημιές στον εξοπλισμό μιας αίθουσας (θρανία, γραφείο δασκάλου), την πόρτα και τα τζάμια, ενώ σκόρπισαν χαρτιά στην αυλή.