Ανακοίνωση με την οποία καταδικάζουν την παρουσία των ΜΑΤ στο ΑΠΘ εξέδωσαν διάφοροι φοιτητικοί σύλλογοι της Αθήνας.
υγκεκριμένα, στις αποφάσεις τους αναφέρουν:
«Πρόκειται για πολιτική επιλογή της κυβέρνησης να συγκεντρώσει τέτοιο όγκο αστυνομικών δυνάμεων σε ένα κλειστό Πανεπιστήμιο, απουσία φοιτητών.