Το Εφετείο Θεσσαλονίκης έκρινε ως νόμιμη την προσφάτως εξαγγελθείσα 24ωρη απεργία των εργαζομένων του ΟΑΣΘ
Η απεργία είχε προκηρυχθεί για τις 14/4, αλλά, μετά από προσφυγή της διοίκησης του Οργανισμού στη Δικαιοσύνη το Πρωτοδικείο, την έκρινε παράνομη, όχι όμως και καταχρηστική, με αποτέλεσμα η κινητοποίηση να μην πραγματοποιηθεί.