Προχωρά η επέκταση του δικτύου των υπόγειων κάδων στις γειτονιές του δήμου Θεσσαλονίκης μετά το “πράσινο φως” που άναψε το δημοτικό συμβούλιο του κεντρικού δήμου στη σημερινή του συνεδρίαση
Η χωροθέτηση και εγκατάσταση 185 υπογείων κάδων απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων θα γίνει σε βάθος τριετίας σε 83 συνολικά επιλεγμένες θέσεις στις Β’, Γ’, Δ’ και Ε’ δημοτικές κοινότητες με στόχο τη βελτίωση της εικόνας της καθαριότητας και των συνθηκών υγιεινής στους δημόσιους χώρους.