Δύο γιατροί καταδικάστηκαν από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε φυλάκιση 2 ετών, με 3ετή αναστολή, καθώς κρίθηκαν ένοχοι για τον θάνατο, από αμέλεια, ενός 55χρονου ασθενούς.
Ο άτυχος άνδρας, από περιοχή της Έδεσσας, είχε απευθυνθεί τον Ιούλιο του 2016 σε ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης, ύστερα από τραυματισμό που υπέστη στο χέρι του με αλυσοπρίονο, κατά τη διάρκεια ξυλουργικών εργασιών.