Το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου επισκέφθηκαν επιστήμονες του CERN και των χωρών μελών της διακρατικής πρωτοβουλίας SEEIIST.
Οι επιστήμονες πραγματοποίησαν την επίσκεψη που έχει στόχο τη δημιουργία Κέντρου Έρευνας για τη Θεραπεία του Καρκίνου μέσω ακτινοβολίας με πρωτόνια και βαρέα ιόντα άνθρακα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.