Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας μίλησε για την ανάπλαση της πλατείας και του άξονα της Αριστοτέλους κατά τη διάρκεια της αποψινής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου της πόλης
«Προεκλογικά δώσαμε μια υπόσχεση στους Θεσσαλονικείς και αναλάβαμε μία πολύ συγκεκριμένη δέσμευση.